piątek, 7 listopada 2014

36. DT Crafty Moly - dla chłopca

Czołem! :) Jestem w końcu, wybaczcie tą chwilę przerwy. Powracam z inspiracją dla Crafty Moly. Tym razem przygotowałam komplet (kartka i mały notes) dla chłopca, wyszedł delikatny i kolorowy. Na kartce pojawił się tekturkowy napis "Z okazji urodzin", a na notesie śliczna ramka Roko, tym razem duża 9x9 cm. 


Kartkę zdobi stempel Magnolii - Edwin, uwielbiam go, to jeden z moich ulubionych stempli, mały elegancik. Pokolorowałam go oczywiście markerami Copic.



A notes na dobrą sprawę, jest bardzo prosty, nie chciałam przesadzić z dodatkami na okładce, żeby był praktyczny i "niezniszczalny" :)

,
Pozdrawiam i ściskam.
Marta - Pejtoon
zaborowska.art@gmail.com

FANPAGE       BLOGLOVIN        INSTAGRAM

1 komentarze:

  1. cudne obie prace ;D notesy faktycznie im prostsze tym lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)