czwartek, 30 października 2014

35. Album: my w Londynie.

UWAGA: Post dla osób bardzo cierpliwych.

A to z racji ilości zdjęć, bo album jest bardzo gruby! I tak kilku stron Wam oszczędziłam :) To mój pierwszy album ze zdjęciami z Londynu. Powstanie na pewno jeszcze jeden, bo tu zawarłam tylko poziome zdjęcia, a na biurku czekają jeszcze wszystkie pionowe. Ale póki co ... mini album o wymiarze 11x16 cm. 

W całości wykonany z wrześniowego kitu Main Kit od Art Workshop Scrapbooking Club Kit. 
Do tej pory nigdy nie kupowałam kitów, więc to jest (był) pierwszy kit z jakim miałam przyjemność pracować. Przyjemność to nawet za małe słowo. Kit mnie zachwycił, było w nim wszystko: papiery, naklejki, alfabety, wstążki, cekinki, sznurek, i wiele innych! Najbardziej urzekły mnie chyba naklejki korkowe - śliczne, grube! Po prostu czad! Naprawdę polecam z czystym sercem i przyznam się, że zdecydowałam się na prenumeratę! Tak! Na biurku czeka kolejny kit :)



















Jeśli chcecie poczytać lub kupić kit, możecie znaleźć więcej informacji na blogu:
ART WORKSHOP CLUB KIT


Pozdrawiam i ściskam.
Marta - Pejtoon
zaborowska.art@gmail.com

FANPAGE       BLOGLOVIN        INSTAGRAM


4 komentarze:

  1. Rewelacyjna robota! Kolory i dodatki świetnie komponują się ze zdjęciami (niezły grubasek Ci wyszedł ;-D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czad! Genialny album! Grubaśny i kolorowy :)
    No i zapraszam na mojego bloga po nagrodę :) http://scrapina-handmade.blogspot.co.uk/2014/10/w-podziekowaniu-za.html

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny jest ;D taki fajny kolorowy grubasek :) mega podobają mi się te cekiny na okładce :) i w ogóle ten ogrom dodatków :) można się na niego patrzeć i patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)