piątek, 17 października 2014

32. Album 30x30

Hejka!
Jestem zmęczona, przez ostatnie kilka dni po przyjeździe z Londynu czekało na mnie zamówienie na dekoracje sali weselnej: winetki, zawieszki, rozkład stołów, pudełko na koperty, itp. Robiłam po nocach, ale na pewno było warto :) Jak będę miała jakieś zdjęcia od Pary Młodej (a ślub już jutro) na pewno Wam pokażę całość :)

Album dla dziewczynki ze słonikiem na szczęście!

Tymczasem album o wymiarze 30x30 cm, w środku 50 kart. Wewnętrzne karty są tylko delikatnie ozdobione papierami z przeróżnych kolekcji! 
Widzicie mini słonika? Uwielbiam ten wykrojnik, jest taki malutki i uroczy! 



Co do materiałów, całości papierów nie wypiszę, bo jak wspomniałam poszło ich naprawdę wiele, niektóre z niedostępnych już kolekcji inne te z najnowszych, ciut uszczupliła mi się półka (może czas na uzupełnienie :D ) Dodam, że na okładce pojawił się papier od Craft&You Design :)

Przed nami kolejny weekend pełen wrażeń, jeszcze dziś po zamknięciu firmy jedziemy na szkolenie z branży oświetleniowej do Jastrzębiej Góry :) Zostajemy do soboty, potem imieniny mojej mamy :)

Życzę Wam fajnej pogody :)
I bardzo dziękuję za komentarze, obioecuję, że jak tylko znajdę chwilę wpadnę nadrobić zaległości na Waszych blogach! Obiecuję :)
Marta :*

1 komentarze:

  1. pierwszy raz widzę tego słonika, faktycznie przesłodki jest :D
    a album zachwycający ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)