piątek, 3 października 2014

28. So happy with Crafty Moly!

Tak, tak jestem bardzo szczęśliwa! 

Pytacie czemu? Otóż pozostaję w DT producenta tekturek Crafty Moly i dalej będę Was inspirować moimi pracami z użyciem tych mniejszych i większych cudeniek!

Na pierwszy rzut po wakacyjnej przerwie w moim wykonaniu dla DT, ślubne kartki w formacie DL. Wyszły delikatne i eleganckie - tak właśnie chciałam. W głównej roli tekturki Crafty Moly: niezastępione napisy MŁODA PARA oraz ramki, od których się całkowicie uzależniłam! Na jednej z kartek jest duża ramka ROKO , a na drugiej ANETTE. Tekturki lekko zabariwłam distressem.






Użyłam:

                 
Jeśli chcecie zobaczyć więcej inspiracji z tekturkami Crafty Moly zapraszamy na firmowego facebooka.

Pozdrawiam i ściskam.
Zaborowska Art
zaborowska.art@gmail.com

FANPAGE       BLOGLOVIN        INSTAGRAM


2 komentarze:

  1. Super! Przedłużone gratulacje :P Ja też uwielbiam ich tekturki, jestem nawet uzależniona :P
    A karteczki cudne! Romantyczne i z klasą, a i kolory pięknie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, bardzo się cieszę, że zostajesz :)
    kartki przewspaniałe, super komponują się te ramki z łabędziami :) i jak zwykle boskie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)