czwartek, 25 września 2014

26. Kluczyk na szczęście?

Mam wielkie szczęście! 

Przez ostatnie kilka tygodni moje kartki znikają w oka mgnieniu z półek w moim sklepie - bardzo mnie to cieszy. Ale jeszcze bardziej cieszą wszystkie słowa, pochlebstwa, które słyszę od klientów. Tu kilka wypisałam:

"To Pani wykonuje te cuda? Przepiękne"
"Ma Pani wielki talent!"
"Artystka, jak to pięknie ze sobą współgra"
"Nawet Pani nie wie jak Młodzi się ucieszyli, mówili, że to najpiękniejszy prezent jaki dostali"

To potwierdza mnie w przekonaniu, że warto robić coś innego. Choć tak czy siak, tworzyć będę zawsze, nie da się już uciec od tej miłości :)

Skoro o tworzeniu mowa, nowa karteczka. Z kluczykiem w roli głównej. Kluczyk to przepiękna tekturka od ukochanego sklepu Crafty Moly!



Użyłam m.in:

        


Nie wiem czy uda mi się coś jeszcze do soboty opublikować, najprawdopodobniej dopiero w poniedziałek, bo ... wyjeżdżam w sobotę do Poznania na Ogólnopolskie Craft Party!! Tak bardzo się cieszę i nie mogę się doczekać :) Na pewno po zlocie pokażę zdjęcia i fotorelację z tego wydarzenia :) Jestem ciekawa kogo spotkam w Poznaniu, kto się wybiera?

Pozdrawiam i ściskam.
Zaborowska Art
zaborowska.art@gmail.com

FANPAGE       BLOGLOVIN        INSTAGRAM


3 komentarze:

  1. No takie słowa muszą dodawać skrzydeł :) Ale nie ma się co dziwić bo każda praca jest cudowna!
    I ta nie odstępuje od reguły! Piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. komplementy zdecydowanie napędzają człowieka do działania :D jak nie mam weny, to nieraz wracam do starych komentarzy i od razu mi się chce ruszyć tyłek do roboty ;D
    a nowa kartka piękna ;) fajnie wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka!
    Nic dziwnego, że jesteś obsypywana komplementami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)