sobota, 20 września 2014

24. Komplet na Chrzest Święty.

Po raz kolejny, Chrzest Święty. Tym razem komplet kartka z pudełkiem. Wybrałam papiery od Craft&You Design, które uwielbiam za delikatność, kolory i jakość.


Pudełko zdobi piękny napis oczywiście z Crafty Moly, ręczne przeszycia i bukiet kwiatów


Karteczka z aniołkiem i całą masą innych wykrojników. Nie mogło też zabraknąć markerów Copic, więc aniołek pokolorowałam właśnie nimi :)



WYKROJNIKI: serweta Prima Marketing, aniołek Cuttage Cuts, listki Magnolia, Melinda Corner Memory Box
DODATKI: tekturki Crafty Moly, kwiaty Prima Marketing oraz Wild Orchid Crafts, badzik Lemon Craft, puncher MS, maszynowe przeszycia, markery Copic, kryształki, perełki z różnych zbiorów.


Póki co działam w firmie, ale jak tylko wrócę do domu zabieram się za Project Life i kolejne moje zaległości w tym temacie.

Pozdrawiam i ściskam.
Zaborowska Art
zaborowska.art@gmail.com

FANPAGE       BLOGLOVIN        INSTAGRAM

5 komentarze:

  1. Cudowne prace :) Coraz bardziej ciągnie mnie do zrobienia własnych kartek okolicznościowych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak słodko i delikatnie :) świetnie zawsze komponujesz ze sobą wycinanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, słodki komplet! Cudowna pamiątka tego wyjątkowego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamo, jakie piękności ! ale masz talent do łączenia tych warstw, a kartki dalej wyglądają tak lekko mimo, że mają tak wiele detali, super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)