środa, 17 września 2014

23. Stokrotka na ślub.

Ta kolekcja papierów KaiserCraft jest jedną z moich ulubionych, piękne wzory i kolory, które inspirują. Tym razem papiery użyłam w kartce z okazji  ślubu, romantycznej i kwiecistej. Czy wspominałam, że kocham stokrotki? - szczególnie te papierowe, na kartkach!

Kolekcja Be-You-Tiful - polecam :)





Dla wszystkich osób, które są zainteresowane moimi pracami, mam dobrą wiadomość! Wkrótce wszystkie będą dostępne do kupienia w moim sklepie internetowym! Niebawem otwarcie, więc zapraszam do śledzenia mnie póki co na blogu i fanpagu :)
PAPIERY: KaiserCrafts
WYKROJNIKI: Melinda Corner Memory BoxCuttage CutzCC-138
DODATKI: tekturki Crafty Moly, maszynowe przeszycia, koronka, distress inks.

3 komentarze:

  1. Jak ja bym chciała umieć tworzyć takie cuda...
    A mogę wiedzieć z czego jest zrobiony ten napis "młoda para"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Napis to tekturka ze sklepu craftymoly.pl :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)