sobota, 13 września 2014

22. Album retro.

Dziś chciałam pokazać album, który wykonałam kilka dni temu na życzenie pewniej przemiłej Pani. Album ma wielkość 20x25 cm, składa się z okładek i 10 kart, czyli 20 stron. Każda karta ozdobiona papierami różnych producentów zagranicznych oraz polskich (więcej informacji na temat wykorzystanych materiałów pod zdjęciami albumu, na końcu tego posta). Użyłam też sporej ilości tekturek, oczywiście z Crafty Moly. Całość miała być kobieca i w stylu retro. 
Zdjęć mało, bo czasu nie starczyło już na fotografowanie, ale cieszę się, że choć kilka udało mi się wykonać :)


Karty są ułożone chronologiczne od urodzenia Solenizantki do dnia dzisiejszego, skupiając się na najważniejszych momentach z życia.






BAZA: Scrapiniec
PAPIERY: Magiczna Kartka (większość), My Mind's Eye, K&Company
WYKROJNIKI: Magnolia dies, Melinda Corner Memory Box, Prima Marketing
DODATKI: tekturki Crafty Moly, distress ink tea dye, przeszycia maszynowe, kwiaty Prima Marketing, die cut z różnych kolekcji, perełki, kryształki

4 komentarze:

  1. Piękna praca! Podoba mi się Twoja dbałość o szczegóły- nie tylko na okładce!

    OdpowiedzUsuń
  2. boski, wspaniale go dopracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny! Tyle dopracowanych detali. Cudo cudo cudo! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)