poniedziałek, 8 września 2014

20. Project Life - zaległości.

Witajcie w poniedziałek. Bardzo zaległe wpisy z mojego PL, przeleżały na komputerze sporo czasu. Dlaczego doba nie jest dłuższa? Tyle mam pomysłów i rzeczy do zrobienia, a czasu wciąż brakuje. 




I kolejny wpis:




Dziś składników nie będzie, ale podzielę się z Wami czymś nowym :) 
Albumy, project life i LOsy coraz bardziej mnie pochłaniają, dlatego postanowiłam się w tej kwestii "rozwijać".  Kilka dni temu z inicjatywy kochanej Agnieszki i Tusi powstało coś nowego. Dokładnie co? Art Workshop Klub Kit !!! Co miesiąc będą pojawiać się różne kity, z całą pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Ja już wybrałam! Do mnie trafi Scrap Main Kit - nie mogę się go doczekać!
Jak do mnie przyleci na pewno pochwalę się nim. Zauważcie, że jest możliwość rocznej substytucji! Super!


Pozdrawiam,
Zaborowska Art :D

FANPAGE       BLOGLOVIN        INSTAGRAM


2 komentarze:

  1. oba wpisy genialne :) mega radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wpisy- pełne bardzo pozytywnej energii!!!!!Bardzo mi się podoba układ i kompozycja stron!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)