czwartek, 4 września 2014

19. Chrzest Święty

Ostatnio bierze mnie na przemyślenia, nie wiem co jest tego powodem. Scrapbooking. Nie wyobrażam sobie życia bez tej pasji. Myślę, że może życie byłoby nudne, gdyby nie mój kącik, piękne papiery, kolorowe dodatki, maszyna do szycia, markery Copic. Kocham to i już. I cieszę się, że 7 lat temu odkryłam tą właśnie miłość. 

Delikatna, przestrzenna Pamiątka Chrztu Świętego: 






PAPIERY: chciałabym zdradzić, ale nie wiem, bo z kartonika z resztkami :)
WYKROJNIKI: serweta Prima Marketing, aniołek Cuttage Cuts, listki Magnolia, Melinda Corner z Memory Box
DODATKI: perfect pearls, kwiaty Prima Marketing, przeszycia, markery Copic (kolorowanie aniołka)

Pozdrawiam i ściskam.
Zaborowska Art

FANPAGE       BLOGLOVIN        INSTAGRAM

6 komentarze:

  1. przepiękna kartka :) zakochałam się w tych różyczkach, boskie kolory mają :)
    a co do scrapowania, to też myślałam w wakacje, że bez niego moje życie byłoby duuużo nudniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka i cudowne kolory!
    Gratuluje tak okazałego wyniku i życzę kolejnych!
    Ja również ledwo zniosłam urlop bez scrapowania, a stażem jestem sporo młodsza :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Tworzysz piękne rzeczy. Kartki są cudowne. Szczególnie spodobała mi się ta dla fundacji zbierającej włosy na peruki dla osób po chemioterapii. Jestem oczarowana Twoimi pracami i blogiem. Zostaję na dłużej :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)