czwartek, 28 sierpnia 2014

17. Ślubne klimaty.

Witam serdecznie! Już za kilka dni, z początkiem września będę mogła się pochwalić kolejnym osiągnięciem, zapraszam Was do mnie w poniedziałek - pojawi się post z informacjami na ten temat.

Dziś dwie ślubne, romantyczne i z moimi kwiatami, wykonanymi również własnoręcznie. Widać też przeszycia maszynowe i nowe wykrojniki.





Użyłam tutaj papierów z C&Y.

Druga kartka , biało - srebrna, powiem szczerze - moja ulubienica! Na dodatek powstała z papierów, a raczej resztek z bloczku, który kupiłam dobre 4 albo 5 lat temu :D




,
Pozdrawiam Was serdecznie :)
Zaborowska ART


Papiery: Craft&You,
Wykrojniki: Magnolia (listki), Cuttage Cuts: CC-138, oraz ornament (już go nie widzę) ze Scrap Pasji ; Melinda Corner z Memory Box
Dodatki: kwiaty Prima Marketing oraz te wykonane przeze mnie, perfects pearls; brokat; tekturki Crafty Moly;

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)