środa, 2 lipca 2014

Sweet love.

Jakiś czas temu powróciłam do prawdziwego scrapu, bo w pracowni powstaje coraz więcej tworów dla NAS - blejtramy, albumy, Project Life (mam Wam do pokazania 4 zaległe wpisy) no i LO.

Layouty były dla mnie zawsze wyzwaniem, duża powierzchnia mnie przerażała. Na szczęście teraz łatwiej mi to przychodzi, chyba w końcu do nich dojrzałam, jeee!


Dziś pokażę, pierwszy - słoneczny i apetyczny, bardzo słodki LO. W roli głównej truskawki, te prosto z pola.

Nigdy nie przepadałam za tymi owocami, już w sklepie nie wyglądały apetycznie, a po przyniesieniu ich do domu, co piąta była niezjadliwa. Teraz jest inaczej, wystarczy, że wyjdę z domu, przejdę kilka kroków i jestem już na polu pełnym truskawek. Teściowie mają, co roku jest ich mnóstwo. W zeszłym miałam przyjemność je zbierać, codziennie od 200 do 300 koszyków. Ten zapach, ten smak! Jedyne i wyjątkowe truskawki kaszubskie :)





Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i wskazówki :)
Mru - mam nadzieję, że teraz jest lepiej :) :*

Marta Z.

***************************************************************************

Użyłam:
Little Me - The Scrap Cake ze Scrap Butik
Stemple LLD Picture This - My fovorite things (Scrap Butik)
Dodatki: guziczki od Sylwii, tusze wodne 13arts, oraz dodatki We R Memory Keepers z kolekcji Farmer's Market i Teresa Collins Quoted

   



Follow my blog with Bloglovin

4 komentarze:

  1. kapitalne LO :) super, że w końcu dojrzałaś, bo o ile Twoje kartki bardzo lubię, to te bardziej scrapowe projekty u Ciebie uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna kompozycja! LO'sy to ogromna frajda :D truskawki wyglądają smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)