czwartek, 31 lipca 2014

13. Podsumowanie miesiąca

PODSUMOWANIE LIPIEC 2014

Lipiec to jeden  z moich ukochanych miesięcy, do dziecka kojarzy mi się z pięką pogodą, lasem, morzem, jeziorami i górami, no i moimi urodzinami. W tym roku wspomnienia z lipca to głównie nasz weekendowy wypad do Szwecji - piękna pogoda, piękne widoki i jak zwykle cudny rejs Steną. Kocham Karlskronę, uwielbiam jej klimat, najpiękniejsze domki, czyste ogrody, statki i jachty - mój morski raj.



1. Przygarnęliśmy kociaka - Milkę! Jest słodka i nieznośna, ale i tak ją kocham :)
2. O godz. 1 w nocy w sobotę 19 lipca wyruszyliśmy do Sianowa.
Pielgrzymka do Sianowa - 36 km pieszo. Zmęczona, obolała, ale jakże dumna i szczęśliwa :)
3.W morskich klimatach spędziliśmy też moje urodziny, co prawda bliżej bo w Sopocie, ale to miasto zawsze będzie nam się dobrze kojarzyć, szczególnie z naszą 2 randką :) Zjedliśmy dobrą kolację, pospacerowaliśmy i odetchnęliśmy na kilka godzin od firm :) A ja dostałam piękny zegarek!
4. Scrapowo w lipcu rozpoczęłam swoje wyzwanie 2xLO - więcej tutaj!
5. Byliśmy na dwóch weselach i świetnie się bawiliśmy :)

TOP3 - ukochane produkty


1. Wykrojnik rozetkowy Primy - od niedawna mój, ale już ukochany!
2. Stemple Julie Nuutig - lale mnie oczarowały!
3. Album PL - tu nie trzeba chyba nic mówić :) Mój jest od Bo Bunny!

TOP3 - moje prace


1. LO - o przygodzie jaką jest za każdym razem podróż motorem.
2. Tag urodzinowy z Kate Julie Nutting (do wygrania tutaj!)
3. Wpis do PL

2 komentarze:

  1. świetne podsumowanie :) bardzo mi się podoba pomysł z top 3 produktami i pracami ;)
    i ślicznego kociaka przygarnęliście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)