wtorek, 22 lipca 2014

12. Urodziny! Konkurs!

Tak, jak wspominałam, dziś są moje urodziny! Z tej okazji to ja mam dla Was mały prezent! Cały wczorajszy, późny wieczór spędziłam tworząc dla Was mały prezent!

Co zrobić, żeby TAG trafił do Ciebie?
- wszystkie zasady opisane są na moim fanpage'u o tutaj:

Zapraszam serdecznie!!!
TAG ma wymiar ok. 10x20 cm


I kilka zdjęć:




STEMPLE: Kate - Julie Nutting (Prima) z Scrap Butik
PAPIERY: z kartonu z resztkami: UHK, My Mind' Eye, Pink Paislee
WYKROJNIKI: Prima Marketing (rozeta), Magnolia (border, liście)
MEDIA: mgiełki Color Bloom Prima Marketing - kolor Gold Foil (Scrap Butik), distress ink tea dye
DODATKI: kwiaty Rapakivi, oraz Prima Marketing, puncher MS, guziki od Sylwi, pręciki Rapakivi



7 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! Uśmiechu na twarzy każdego dnia, aby miłość do papierów kwitła z każdym dniem :) Niekończących się pomysłów i wolnego czasu na ich realizacje!
    A swoją drogą tag jest boski!!! Cudowne letnie kolory i tyle warstw... no i te dodatki, coś pięknego! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za te piękne słowa :)

      Usuń
  2. wszystkiego naj naj naj ;*
    a tak przepiękny ;) świetne te laleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lala:) spóźnione życzenia urodzinowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super lala:) Spóźnione życzenia urodzinowe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)