poniedziałek, 21 lipca 2014

11. Po pielgrzymce do Sianowa. Ślubna kartka z nowej kolekcji Kaisercraft.

To był bardzo ciężki, ale jakże udany weekend! W sobotę walczyłam z zatruciem pokarmowym i bólem zęba, myślałam, że wszystkie moje plany szlag trafi! A jednak się udało. W nocy z soboty/niedzielę o 1 w nocy powędrowaliśmy z mężem na pielgrzymkę do Sianowa. Nasza trasa: Klukowa Huta - Sianowo 36 km. Byliśmy też porządkowymi przez całą trasę, kierowaliśmy ruchem! Czad! Dziś ledwo co chodzę, mam ogromne zakwasy, ale warto było. Piękne chwile :)

Uwielbiam ślubne klimaty, a kartki ślubne zawsze robię z wielką radością, starannością i dbam by każda z nich była całkiem inna :)
Tu testuję nowe papiery i dodatki z kolekcji Kaisercraft - Be-You-Tiful  (ja kupiłam w scrapki.pl)Kolekcja jest fajna, bardzo w stylu vintage, więc to mała odmiana po kolorowych, żywych i pełnych energii pracach.



STEMPLE: Project Prezent
PAPIERY: 
Kaisercraft - Be-You-Tiful - Grateful
MEDIA: distress inks tea dye & vintage photo, perełki w płynie
DODATKI: kwiaty Prima Marketing, 
Kaisercraft - Be-You-Tiful - Collectables, wykrojniki Magnolia (piórka, border) i Spellinders (ramki).




Tak w ogóle jutro mam urodziny, wypadałoby coś dla Was przygotować? Coś wymyślę :)

3 komentarze:

  1. Karteczka piękna- ciekawe kolory ;-D Pielgrzymki- zazdroszczę (mam zakaż chodzenia ;-( ze względu na kolano...) A z okazji urodzin życzę przede wszystkim dużo zdrowia, szczęścia i niekończącej się weny twórczej ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ piękna i delikatna, jak zwykle u Ciebie, prezentuje się nieziemsko ! a no tak, zapomniałam już, że obchodzimy razem urodziny :D to zdrówko za jutro ! :D i wszystkiego najlepszego :D :D :D STO LAT!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)