czwartek, 17 lipca 2014

10. Wyzwanie 2xLO! LIPIEC 2014 2/2

Mam mały cel - a jednocześnie pierwsze wyzwanie dla samej siebie, ale może ktoś dołączy? 
Serdecznie zapraszam, dajcie znać jeśli się zdecydujecie, z wielką radością poobserwuję Wasze zmagania.

ALE O CO CHODZI?

Choć zapewne dla wielu z Was to pestka, dla mnie to duży krok do przodu. Razem z nowym blogiem powstała chęć tworzenia LO. A wyzwanie brzmi ...

2xLO!


To oznacza, że przez równy rok od teraz, lipca 2014 do lipca 2015 będę wykonywać minimum 2 x LO w ciągu jednego miesiąca. Trzymajcie za mnie kciuki! :)

Pierwsze lipcowe LO już opublikowałam - to z truskawkami, o W TYM poście (link dla przypomnienia).

Dziś czas na #2 w lipcu! I Tym samym lipiec mam z głowy, choć nie będę się powstrzymywać, jeśli będę miała ochotę na więcej!

LO o niesamowitej przygodzie, która ma miejsce za każdym razem gdy wsiadam z mężem na motor. Rewelacja. Wszystko idzie w zapomnienie. Jesteśmy tylko MY, nasza Yamaha - przerywnik od życia, kłopotów i obowiązków.




STEMPLE: Stemple LLD Picture This - My fovorite things
PAPIERY: Color Wash - Brilliant PINK PAISLEEWYKROJNIKI: Magnolia (Scrap Butik), Kesi'Art
MEDIA: mgiełki Color Bloom Prima Marketing - kolory Soft Teal oraz Gold Foil (Scrap Butik), mgiełki i farby firmy 13Arts
DODATKI: kwiaty Prima Marketing, badziki wild&free GLITZ, dodatki z kolekcji Farmer's Market i Teresa Collins Quoted, nity We R Memory Keepers

Trzymajcie ze mnie kciuki, 
Marcik :)

8 komentarze:

  1. Ja chętnie się przyłączę!

    OdpowiedzUsuń
  2. superowe to LO :D jejku ja w tym miesiącu nie będę liczyć ile zrobiłam, powinnam raczej sobie zrobić co najmniej 5 rzeczy innych niż LO na miesiąc :D ale Twoje jest fajowe, detale przepiękne <3 i super temat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana, u mnie z LO zawsze było krucho, więc musiałam coś z tym zrobić :)

      Usuń
  3. Świetne to LO, bardzo energetyczne, ale zarazem kobiece :)

    Ja tam bardzo lubię robić LOsy:)
    I chętnie dołaczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za te pochwały :D I zapraszam, będę obserwować Twoje poczynania :)

      Usuń
  4. kapitalne :D mega fajnie je pochlapałaś :D ja akurat z LOsami problemu nie mam :D powinnam sobie raczej zrobić wyzwanie 2x kartka w miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem Mru :P Wiem, że jak chcę pooglądać LOsy muszę odwiedzić Twojego bloga :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)