wtorek, 15 lipca 2014

09. Kopertówka ślubna x 2

Pewna osoba stwierdziła "Marta Zaborowska, ładnie, ale brakuje czegoś mniej oficjalnego ... już wiem! MARCIK!" - spodobał mi się pomysł i tak stałam się Marcikiem? Choć już nie od dziś, bo wiele osób tak do mnie mówi :)

Moja fascynacja papierami Craft&You Design wciąż trwa. Pamiętam jak pierwszy raz zobaczyłam te papiery w internecie, w sam raz na kopertówki pomyślałam i czym prędzej kupiłam. To prawda, że papiery nadają się idealnie do tej formy kartek, są dwustronne, w idealnej gramaturze do zaginania, no i te wzory!
W mojej pracowni powstały, póki co, dwie:








PAPIERY: Craft&You Design - kolekcja MY WEDDING - kupione w Scrap Butiku
WYKROJNIKI: Magnolia (Scrap Butik), puncher Marthy Stewart
MEDIA: distress ink tea dye i vintage phto
DODATKI: kwiaty Primy i Rapakivi, tekturki z CRAFTY MOLY oraz perfect pearls :)


Pozdrawiam,
Marcik :)

3 komentarze:

  1. ależ one obydwie cudowne, kocham Twoje detale w pracach, mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  2. oh! Dzięki za te pochwały :) Aż chce się tworzyć, kiedy słyszy się takie słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kopertówki są boskie!!! Obie mi się strasznie podobają! Niesamowita precyzja wykonania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)