sobota, 12 lipca 2014

08. MGR MONIA! Kocham Color Blooms.

Dziś kajaki - spływ oczywiście rzeką - nie mogę się doczekać! Będzie mokro i śmiesznie, szczególnie z taką ekipą. Pogoda na razie nie zachwyca, ale co tam :)

Ano właśnie! Przyjeżdża do mnie moja siostra (pewnie już są w drodze)! Ostatnio obroniła tytuł MAGISTRA! Jestem z niej bardzo dumna i dlatego na szybkiego przygotowałam dla niej małą niespodziankę :)

Wykonałam taga z nowym stemplem Heart Strings Staurated Canary, który pokolorowałam markerami Copic. Chyba nie trudno zgadnąć kim moja Monia się stała:




COLOR BLOOM!


Kwiaty pochodzą z różnych zbiorów, jest Prima, jest Lemonade i Rapakivi. Użyłam distressa w kolorze tea dye, ale oprócz niego Primowego COLOR BLOOM w kolorze GOLD FOIL - jest OBŁĘDNY!! Pokryłam nim delikatnie kwiaty oraz etykietkę za stemplem, wiidzicie? Cudowny, złoty kolor! Żadna z mgiełek jeszcze mnie tak nie zachwyciła. Kolor cudny, pięknie pokrywa, mieni się delikatnie! OCH I ACH!
Kupiłam jeszcze jeden z color bloomów, tej mintajowy :D Ale na pewno sięgnę po więcej kolorów. Warte są swojej ceny.

Pojawiają się tu guziki, które dostałam od kochanej Sylwii, której BARDZO DZIĘKUJĘ :*




Urocza jest prawda? I szczerze tak bardzo przypomina mi Monię, że nie mogę się doczekać jej reakcji :D Te długie włosy spięte w koka, duże oczy .. moja Monia!




I tyle :) Czas na ..
STEMPLE: Saturated Canary - Heart Strings

7 dots studio - Iluminattion (to kolekcja zaprojektowana przez kochaną Anai).

PAPIERY: UHK GALLERY
WYKROJNIKI: Magnolia (Scrap Butik) - border, małe tagi, etykietka, piórko

MEDIA: mgiełki Color Bloom Prima Marketing - kolor Gold Foil (Scrap Butik), distress ink tea dye 
DODATKI: kwiaty Rapakivi, oraz Prima Marketing, guziki od Sylwii, naklejki ze zbiorów


Pozdrawiam i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!

Marta :)

5 komentarze:

  1. Świetny tag- na pewno się spodoba, a skoro jeszcze na stempelku jest sobowtór siostry... to na 100% ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna niespodzianka, siostra na pewno będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no genialnie Ci wyszedl ! jestem pod kolosalnym wrażeniem jego uroku !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję :) Tag rzeczywiście się spodobał, bo Monia się aż wzruszyła :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)