piątek, 11 lipca 2014

07. Debiut. Młoda Para.

Prosta i szybka, planowo miały się na niej znaleźć szycia maszynowe - ale moja maszynka odmówiła posłuszeństwa i jestem na etapie dogadywania się z nią - super ...

Papiery z Craft&You - spodobały mi się, jestem zauroczona nimi! O nich więcej już wkrótce :) Tutaj je trochę powygniatałam i pochlapałam wodą, a następnie postarzyłam - disterssem. Wykrojniki - aż roi się od Magnolii - zarówno bordery jak i "piórka".

Na kartce mój mały DEBIUT! Kto zgadnie jaki?
- a odpowiedź pod ostatnim zdjęciem :)




 



- odpowiedź: sama wykonałam kwiatki te pomarańczowe, pierwszy raz!!! Lepiej nie wspomnę, że dużej je robiłam niż całą kartkę, o wiele dłużej ...

PAPIERY: Craft&You Design - kolekcja MY WEDDING - bloczek 6x6 kupiony w Scrap Butiku
WYKROJNIKI: Magnolia (Scrap Butik) oraz wykrojnik Sizzix
Thinlits Susan's Garden-Dogwood
MEDIA: distress ink tea dye i vintage phto
DODATKI: kwiaty i pręciki Rapakivi, oraz pomarańczowe wykonane przeze mnie. No i perfect pearls :)

2 komentarze:

  1. piękna jest, delikatna, w cudownych kolorach, z pięknym targaniem papieru takim - eleganckim ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)