środa, 9 lipca 2014

06. Oh Julie Julie! Czyli wielka LALA.

W poprzednim poście wspomniałam o warsztacie on-line, w którym ostatnio wzięłam udział - Scrap Butik TV! Tym razem warsztat poprowadziła Gosia, a tematem przewodnim były lale - czyli przepiękne stemple Julle Nutting od Prima Marketing. Mam to szczęście, bo mam jeden z tych stempli, kupiłam oczywiście w Scrap Butiku, kupiłam, bo bardzo mnie ciekawiły, a sami wiecie, że mam słabość do stempli :D

Julie Nutting
Mam lalę o imieniu Betty. Moje pierwsze zaskoczenie ... jaka ona wielka! Standardowa nie mieści się na kartce A6 ani 13x13, bo stempel ma długość 20cm! Olbrzymka! Dla mnie to plus, jednak dla tych co wolą mniejsze, jest też lala w wersji mini (chyba 15cm). Na pewno dużym plusem jest jakość, stempel jest gumowy, gruby i choć nie mieści mi się na żadnym z moich bloczków - łatwo się go odbija palcami (widziałam, że Gosia również odbija palcami :) ).

Czy jeszcze kupię sobie jakąś Julie? Myślę, że tak - ciężko będzie się powstrzymać :) Dosyć gadania, czas na całą masę zdjęć! Wymiar taga: ok. 10x22 cm!!
Oto moja Betty:


A tu już zbliżenia:








STEMPLE: Betty - Julie Nutting (Prima) z Scrap Butik
7 dots studio - Iluminattion (to kolekcja zaprojektowana przez kochaną Anai).
PAPIERY: American Crafts kolekcja My Girl: Beautiful Bella, Tender Tessa oraz Silly Sarah.
WYKROJNIKI: Magnolia (Scrap Butik)
Craft&You Design kolekcja My wedding - pad 6x6. Wszystkie papiery z Scrap Butik
MEDIA: mgiełki Color Bloom Prima Marketing - kolory Soft Teal oraz Gold Foil (Scrap Butik), distress ink tea dye i vintage phto
DODATKI: kwiaty Rapakivi, oraz Prima Marketing, bradsy i inne elementy papierowe z własnych zbiorów.

Pozdrawiam i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Marta :)

12 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)