wtorek, 8 lipca 2014

05. Project life. Week 01, 02 i 03

Albumy Project Life oglądałam od dawna i tym samym podziwiałam wspaniałe wpisy innych scraperek.
Uległam i kupiłam swój pierwszy, wymarzony, czarny album - Misc Me od Bo Bunny, do tego klika koszulek. Swoje wpisy zaczęłam robić miesiąc temu, po operacji. Nie ma co ukrywać, project life pokochałam całym sercem. Choć osobiście trochę zmieniłam "zasady" na bardziej moje. Ze względu na masę obowiązków wiem, że nie będę w stanie robić wpisów z każdego tygodnia, choć będę się starała, więc moje wpisy mogą być "nieregularne".

Mój tydzień 04
Czyli motor, motor i jeszcze raz motor - otworzyliśmy tegoroczny sezon :) Ryby - po wielkiej ulewnie u nas na łące wylała rzeka a z nią pełno ryb :) Wiadrami je zbieraliśmy!


A tu kilka zbliżeń:





   

W ramach przypomnienia chciałam powrócić do 2 pierwszych wpisów, które pokazywałam już na moim starym blogu:
Mój tydzień 01



Mój tydzień 02




Mój tydzień 03
Czyli nowy kolor włosów, nowe przydasie - te do project life (w tym boskie stemple ze Scrap Butiku) oraz najważniejsze - ostatnie poprawki w sklepie i moja firma już działa :)







Wczoraj spędziłam cudowny wieczór ze Scrap Butik TV! Ale o tym w następnym poście :)
Pozdrawiam,
Marta :)

8 komentarze:

  1. Super! Czadowo szalony nowy wpis a i poprzednie swietne! Superowe kolorki! Ja mam misc me zip a doodle, jednak zaluje, bo lupilam malego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie korcił mały, ale się powstrzymałam :D

      Usuń
  2. Wow! Rewelacja! podziwiam i wykonanie i cierpliwość i systematyczność!!!!! Bardzo fajna energia bije z tych wpisów!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Systematyczna aż tak nie jestem :) Dziękuję :)

      Usuń
  3. genialny :D mega pozytywne wpisy ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)