sobota, 5 lipca 2014

04. Pink

Ależ piękna pogoda! W końcu! Póki co jestem w firmie i tak dziś do 13, ale potem będę cieszyć się na całego z tej pogody. Mamy masę planów i mam nadzieję, że wszystko wypali :)
Dziś pewnie we Wrocławiu oblężenie, troszkę żałuję, że i tym razem nie udało mi się wyrwać, żeby spotkać się z Wami, no ale cóż - obowiązki. Następnym razem nie odpuszczę :)

Na weekend zostawiam na blogu coś słodkiego - róż, róż i jeszcze raz ... biel. Czyli połączenie idealne :) Kompozycja typowo nie w moim stylu, ale czasem natchnie mnie na zrobienie czegoś innego.
Stempel digi Philly the Sloth od Staurated Canary, pokolorowany Copic markermi :)


Uwielbiam te stemple, są takie inne niż wszystkie. Może nie mam ich w swojej kolekcji aż tak dużo jak Magnolii. ale na pewno kolekcja będzie się powiększać :)



Widzieliście już mój organizer? Jeśli nie to zapraszam do poprzedniego postu, gdzie zalinkowałam dla Was karty do wydrukowania! Może akurat marzy Wam się uporządkowanie swoich spraw :)


Pozdrawiam serdecznie i .. miłego weekendu!
Marta :)

    




4 komentarze:

  1. genialna, słodziutka - detale tak piękne, te piórka magnolii, tak świetnie skomponowana - cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudna i słodka :D i ile się na niej dzieje ;) a stemple faktycznie mają to coś :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)