piątek, 4 lipca 2014

03. ORGANIZER

Zainspirowała mnie Edyta i jej organizer, wykorzystałam część kart, które można pobrać z bloga Edyty, jednak część z nich nie było dla mnie, a kilku mi  brakowało, dlatego zrobiłam kilka dodatkowych grafik.
 Sami spójrzcie:


Mam coś dla Was ...


Karty wykonane przeze mnie:



W końcu mam gdzie zapisywać wszelkie notatki związane z blogiem i z życiem codziennym (kwestia jedzenia, budżetu i wody, którą muszę pić, a co najciężej mi przychodzi). Póki co organizer na 3 miesiące, bo nie wiem jak na niego będę reagować, pewnie coś będzie nie tak, czegoś będzie brakować. A po tym czasie, mam nadzieję, że będę potrafiła się określić czy taki sposób organizacji jest dla mnie, czy też nie. Oczywiście w firmie leżą 2 inne kalendarze, ale o to właśnie chodziło, żeby porozdzielać te 2 kwestie.

A teraz dzielę się z Wami kartami, które przygotowałam. Organizer do ściągnięcia, oczywiście za free. Ściągajcie jeśli są Wam potrzebne i napiszcie jak Wy sobie radzicie z organizacją swojego życia :) 


 


  
MOJE CELE - SCRAP


 
TYDZIEŃ

Linki do pobrania poszczególnych kart są ukryte w nazwach kart pod ich zdjęciami :) Wystarczy w nie kliknąć.

Mam nadzieję, że komuś się przyda :) Miło mi będzie jeśli skorzystasz z moich kart, więc daj mi znać  :)
Ściskam,
Marta Z.


16 komentarze:

  1. dobry organizer to podstawa, a Twój jest świetny :D ja ciągle szukam sposobu na zapisywanie swoich wszystkich planów, ale nijak mi nie idzie ;D może się skuszę na Twój organizer ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przydatny :) dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Martuś świetny pomysł :)
    pewnie się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny organizer na pewno się poczęstuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Bardzo się cieszę. że komuś się przyda :)

      Usuń
  5. Rany fantastyczne!!!! Podkradam i muszę zorganizować sobie, właśnie takiej przejrzystej organizacji mi brakowało bo notatki na kartkach ciągle gdzieś giną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!! :) Pokaż Kasiu koniecznie na blogu swoją okładkę organizera, jeśli go zrobisz :)

      Usuń
  6. o raju Marta świetny!!!!!!! normalnie strzał w dziesiątkę!! dzięki za niego:):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)