poniedziałek, 30 czerwca 2014

01 Friendship


Początki są trudne, ale nie tym razem, bo wprawę mam. Po rewolucjach z moim starym blogiem [straciłam zdjęcia z 694 posty] powracam z powrotem by zamęczać Was moimi pracami. Tym razem jednak kilka zmian:
* design bloga jest bardziej simple - z zasady: prosty, przejrzystszy i milszy dla oka, by twory rękodzielnicze  były bardziej widoczne
* 2 w 1 - a może nawet i 3 w 1, czyli nie chce prowadzić dwóch osobnych blogów dla scrapbookingu i oświetlenia. Jestem jedną osobą, w jednej postaci i aż tak się nie rozdwoję :) A to 3 - może trochę lifestyle? - CO WY NA TO?
* postanowienia - dużo wokoło się zmienia, obowiązków (od kilku miesięcy jestem właścicielką firmy) i planów przybywa, a czas jak to czas leci za szybko. Mam wiele pomysłów, wiele nowych celów i pragnień i wiem, że mi się uda. Zaczęłam od organizacji, bo to jedna, nie aż tak mała osóbka [180cm], musi wszystko ogarnąć! Do organizacji niezbędny jest organizer. Oczywiście nie kupiony, bo jak to by wyglądało gdyby scraperka chodziła z kupionym notesem - o nim więcej w następnym poście.

I to chyba tyle, jest jeszcze kilka zmian, ale o nich na razie muszę milczeć.

Póki co praca nr 01 na tym blogu - kartka dla wyjątkowej osoby, mam nadzieję, że szybko dotrze do właścicielki :)





Kartka wykonana podczas warsztatu w ScrapButik TV z Enczą :)

Użyte materiały z mojego ulubionego sklepu Scrap Butik:
papiery Piątek Trzynastego: Mała czarna i Wysokie Obcasy
wykrojniki Magnolia

9 komentarze:

  1. Świetna karteczka. :)
    powodzenia w nowym miejscu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka :)
    nowy blog też mi się bardzo podoba, za lifestylem jestem jak najbardziej (sama chciałam u siebie, ale jakoś nie mogę się przemóc ;)) jedyne ale to szerokość - mi się strasznie Twój blog rozjeżdża, może mogłabyś go trochę zwęzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda niesamowicie, jest fenomenalna! <3 zakochalam się w tym cudeńku :D a blog wygląda fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)